TILBUD

Houndstooth Shirt

539,40 kr. inkl. moms

Varenummer (SKU): N/A Kategorier: , , Tag: Brand:

Om brandet

“TIL KOLLEKTIONEN ØNSKEDE JEG AT LAVE NOGET MEGET BRITISK SOM ALLIGEVEL KUNNE BÆRES AF DANSKERNE.”

Niels van Rooyen – Tidligere kreativ direktør for Holland & Holland
Et kreativt sind er ligger aldrig stille. Der er altid arbejde at gøre og mere skønhed at tilføje til verden. Sådan lyder Hr Cornelieus Van Rooyens credo.

Hans professionelle liv startede i 1986, da Van Rooyen flyttede fra Sydafrika til London for at arbejde for Alfred Dunhill, hvor han blev leder af flagskibsbutikken i St. James i London. I løbet af denne tid overvågede han samtidig mærkets salgssteder i Harvey Nichols og Harrods. Til sidst blev han headhuntet af Holland & Holland, hvor han tilbragte 21 år af sin berømte karriere. Efter seks år som kreativ direktør for det fine brand hvor han designede kollektioner, skabte events rundt om i verden og, i det hele taget, servicerede mange højt profilerede kunder, besluttede Holland & Holland at omstrukturere, og Van Rooyen rejste efter nye muligheder.

Cornelius London

Den perfekte nye mulighed bankede straks på hans dør. Hr Van Rooyen lancerer nu sin egen luksusjagtlinje, Cornelius London, i samarbejde med Nancke Jagtliv.

“HELE KOLLEKTIONEN ER DESIGNET TIL AT MIXE OG MATCHE. UDFORSK KOMBINATIONER AF TRADITIONELLE TWEEDS, FJØJL OG MOLSKIND – SÅ DU ALTID LIGNER EN ÆGTE ENGELSK GENTLEMAN.”