TILBUD

Keepers Tweed Field Coat

4.499,00 kr. inkl. moms

Denne keeper tweed field coat er lavet af en slidstærk uld og er en elegant og samtidig praktisk frakke til jagt eller fritid. Kan sagtens bruges til jagt, forårs tur i skoven eller bare som vinterfrakke til det grove danske vinter vejr. Store lommer til patroner, ben knapper, alcantera besætninger og de uundværdige håndvarmer lommer.

Varenummer (SKU): N/A Kategorier: , , , Tag: Brand:

Beskrivelse

Denne Keepers tweed field coat er lavet af en slidstærk uld og er en elegant og samtidig praktisk frakke til jagt eller fritid. Kan sagtens bruges til jagt, forårs tur i skoven eller bare som vinterfrakke til det grove danske vinter vejr. Store lommer til patroner, ben knapper, alcantera besætninger og de uundværdige håndvarmer lommer.

“TIL KOLLEKTIONEN ØNSKEDE JEG AT LAVE NOGET MEGET BRITISK SOM ALLIGEVEL KUNNE BÆRES AF DANSKERNE.”

Denne vare er designet af Niels van Rooyen, som er tidligere kreativ direktør og designer for den britiske luksusmærke Holland & Holland. Egentlig et våbenmærker, men netop Niels van Rooyen var hovedkraften bag mærkets udvikling af kvalitets jagt tøj i elegant stil.

Et kreativt sind er ligger aldrig stille. Der er altid arbejde at gøre og mere skønhed at tilføje til verden. Sådan lyder Niels Van Rooyen’s credo.

Hans professionelle liv startede i 1986, da Van Rooyen, hvis fulde fornavn er Cornelius, flyttede fra Sydafrika til London for at arbejde for Alfred Dunhill, hvor han blev leder af flagskibsbutikken i St. James i London. I løbet af denne tid overvågede han samtidig mærkets salgssteder i Harvey Nichols og Harrods. Til sidst blev han headhuntet af det hæderkronede våben brand “Holland & Holland”, hvor han tilbragte 21 år af sin berømte karriere. Efter seks år som kreativ direktør for det fine brand hvor han designede kollektioner, skabte events rundt om i verden og, i det hele taget, servicerede mange højt profilerede kunder, besluttede Holland & Holland at omstrukturere, og Van Rooyen rejste efter nye muligheder.

Den perfekte nye mulighed bankede straks på hans dør. Hr Van Rooyen lancerer nu sin egen luksusjagtlinje, Cornelius London, i samarbejde med Nancke Jagtliv.

“HELE KOLLEKTIONEN ER DESIGNET TIL AT MIXE OG MATCHE. UDFORSK KOMBINATIONER AF TRADITIONELLE TWEEDS, FJØJL OG MOLSKIND – SÅ DU ALTID LIGNER EN ÆGTE ENGELSK GENTLEMAN.”

Om brandet

“TIL KOLLEKTIONEN ØNSKEDE JEG AT LAVE NOGET MEGET BRITISK SOM ALLIGEVEL KUNNE BÆRES AF DANSKERNE.”

Niels van Rooyen – Tidligere kreativ direktør for Holland & Holland
Et kreativt sind er ligger aldrig stille. Der er altid arbejde at gøre og mere skønhed at tilføje til verden. Sådan lyder Hr Cornelieus Van Rooyens credo.

Hans professionelle liv startede i 1986, da Van Rooyen flyttede fra Sydafrika til London for at arbejde for Alfred Dunhill, hvor han blev leder af flagskibsbutikken i St. James i London. I løbet af denne tid overvågede han samtidig mærkets salgssteder i Harvey Nichols og Harrods. Til sidst blev han headhuntet af Holland & Holland, hvor han tilbragte 21 år af sin berømte karriere. Efter seks år som kreativ direktør for det fine brand hvor han designede kollektioner, skabte events rundt om i verden og, i det hele taget, servicerede mange højt profilerede kunder, besluttede Holland & Holland at omstrukturere, og Van Rooyen rejste efter nye muligheder.

Cornelius London

Den perfekte nye mulighed bankede straks på hans dør. Hr Van Rooyen lancerer nu sin egen luksusjagtlinje, Cornelius London, i samarbejde med Nancke Jagtliv.

“HELE KOLLEKTIONEN ER DESIGNET TIL AT MIXE OG MATCHE. UDFORSK KOMBINATIONER AF TRADITIONELLE TWEEDS, FJØJL OG MOLSKIND – SÅ DU ALTID LIGNER EN ÆGTE ENGELSK GENTLEMAN.”